torsdag 21 oktober 2010

Roliga sovbilder ZzzZZzZzzzzz.......

Oj...nu var det visst längesedan det uppdaterades här igen........(känns ibland som om det kvittar då ingen förutom moster lägger några kommentarer)....=(

Jag har ju varit sjuk i omgångar nu och nu är både mamma och jag sjuka igen. Jag har ingen feber men är hemskt snorig och grinig som bara den. Mamma och jag har sovit två nätter hos mormor och morfar bara för att det är lite mysigt att vara borta ibland.

Sömn är ju faktiskt det viktigaste vi har för att kunna överleva här i världen.
Här kommer det lite roliga sovbilder på mig:



Jag ligger på madrass på golvet i Hasse & Rose-maries sommarstuga.
Man kan ju tycka att vore skönare att ligga som på bild nr 1.


I nya sängen i våran sommarstuga =)


Man blir trött av att ha tre-års kalas....så trött att man somnar mitt i leken.


Att sova i pappas säng på pappas kudde under pappas duntäcke är det mysigaste som finns.


Ibland så blir man ju bara såååå trött så man somnar mitt i maten...ZzZzzzz.


Imorgon så skall vi till mormor och morfar och laga tre rätters till dom för dom har 40-årig bröllopsdag och det vill vi fira med dom.
Men nu skall vi äta pizzan som mamma just tagit ur ugnen.
Trevlig Helg
ELLA

3 kommentarer:

Farmor sa...

Hej Ella
Jag testar IGEN om det går att lägga in en kommentar, har försökt flera gånger tidigare!
JA det är visst farmors turdag i dag för nu verkar inlägget gå fram!
Jag tror Du fått en hel påse med sömnpulver från John Blund, Du bara sover och sover på alla bilder. Hoppas att du har blivit frisk igen ifrån alla basiluskerna!
En dag i förra veckan hade det snöat när vi vaknade! Hur var det hos dig i Stigtomta? Tack för alla fina bilder som din mamma och pappa lägger upp så vi kan följa dig i alla dina utflykter och lekar, farmor tittar ofta! Sköt om er nu och på återhörande!
Kram

Unknown sa...

Men jag tittar varje dag!
Så nu är jag väl skyldig en kommentar oskot. Kram från Pappsen!

Moster sa...

Hej lilla tröttmössa!!