tisdag 19 april 2011

Bilder =)

Ikväll efter badet så målade mamma mina naglar......jag behöver väl inte säga att ibland är det svårt att sitta still tills nagelacket har torkat.
Av bilden att dömma så förstår ni nog vad jag menar och sen ser ni nog vilken färg jag valde oxå =))


Ett lite annorlunda sätt att sova på.


I går kväll så hjälpte jag mamma att diska lite......roligt men oj så mycket vatten det var just där jag hade stått och diskat =)



Om ni varit inne på mammas blogg innan så har ni sett att mamma handlat på tradera lite...men hon handlar även till mig. Jag älskar ju Molly Mus så denna fina t-shirt har mamma
köpt till mig....visst är den väl fin =)


Nej nu måste jag sova, för imorgon så åker mamma och jag med morfar & mormor till stugan. Det skall bli roligt =)))

Önskar alla en GLAD PÅSK

ELLA

Inga kommentarer: