lördag 18 juni 2011

Pimpad lekstuga =))

Min lekstuga har blivit "pimpad" av min moster.........
.....i tisdags efter dagis så var kusinerna Lowe & Saga hos mig och lekte på em, moster tussa var då snäll och hjälpte mamma med att städa ur min lekstuga då vi har haft sand från sandlådan inne i lekstugan. Men nu är den städad och pimpad och sand i lekstugan är nu strängligen förbjudet.
Sandlådan är rolig att hänga i.......

Mamma hade köpt en massa nyckelpigor som man kunde fästa på väggen i lekstugan.......
...tom i taket fick det plats ett par nyckelpigor oxå.....tack snälla moster för hjälpen med alla nyckelpigorna du satte upp =))
I torsdags när jag var på dagis var dom och bytte fönster hoss oss, så idag är pappa ute och fixar panelen på utsidan, mamma syr gardiner till inglasningen och jag leker med granntjejen Wilma.
Senare i kväll kommer Hugo och hans mamma & pappa och grillar med oss.
Tjingeling
ELLA

2 kommentarer:

Moster sa...

Hej Ella!

Ja, visst blev det fint!
Din lekstuga var ju väldigt fin och mysig innan också,utan sanden då förståss, men nu blev den ännu lite mysigare.

Jag tycker att du ska döpa din lilla stuga till "Nyckelpinglan".

Pussar och kramar från moster

Anonym sa...

Har vi försäkring mot insektsangrepp i lekstugeförsäkringen? //Roger