tisdag 18 september 2012

Ella 5 år =))


GRATTIS 
HURRA, HURRA för Ella Nordkvist i Stigtomta som fyller 5 år den 18 september.
Kramar från mamma, pappa och lillasyster Inez.



Hurra! för Ella Nordkvist i Stigtomta som fyller 5 år 18/9.
Grattiskramar från mormor och morfar.



Många födelsedagar blir det när man fyller nära varandra.
 Idag har iallafall Jag födelsedag och det firar jag gärna.
Mamma, pappa & Inez kom och sjöng för mig i morse och gav mig en massa fina roliga paket =))

Inez fick sitta i pappas knä lite en stund för hon rev runt bland paketen sååå mycket =)

Det är väl ingen hemlighet att jag ÄLSKAR hästar, pappa hade gjort en jättefin trähäst till mig som jag döpte till " lilla Åskan". Finare häst kan man ju inte bara ha.

Inez fick följa med på en ridtur =))

Igår var Hugo & Olle här och fikade lite med oss, dom hade oxå paket med till både Inez och mig.
Detta fick jag av Olle........

.......och detta av Hugo. Tack så mycket säger både Inez och jag för alla fina födelsedagspresenter som vi har fått av alla =))

Nej nu är det dags för lite lunch för i em kommer mormor & morfar och fikar lite en stund.

Kram Kram
Ella och Inez

2 kommentarer:

farmor sa...

Tisdag 18 september. Fyrfaldigt HURRA för Ella som fyller 5 år i dag! Vi som hurrar är farmor och Sven

Moster sa...

Skrev ju i det tidigare inlägget men GRATTIS igen tjejer!!:)