tisdag 21 september 2010

Min dag i bilder =)

Som sagt så fyllde jag ju hela 3 år i lördags......

Jag hade en jätterolig födelsedag....här kommer den i bilder:

Paket är ju såååå roligt att få.......


....här är födelsdagsfikat i full gång.


Gästerna från vänster är kusinen Lowe, morbror Claes, farbror anders, Faster Emily, Pappa R och moster Tussa (Susanne)........


.......kusinen Saga.......


....från vänster Farmor Anita, farmors Sven, morfar Kenneth och slutligen mormor Birgitta.


Mamma och jag har bakat allt fika bröd men fuskade och köpte färdiga tårtbottnar. Men resten på tårtorna har mamma gjort själv....förutom texten för den hjälpte moster T till med.....

....men dom blev ju såååå fina =) =) =)


gästerna hann inte börja sjunga innan jag hade blåst ut alla ljusen......om ni nu undrar varför mamma tänder dom igen.


Dagen efter var jag så trött att jag somnade mitt i leken.


Till sist bara måste jag ju visa min kundvagn som jag fick av mamma och pappa.....häftig va =)


Nej nu är det läggdags för mig så jag skriver mer en annan gång.
Kramiz
ELLA

Inga kommentarer: