lördag 18 september 2010

Min födelsedag idag :-)

Äntligen blev det min födelsedag.....som jag har väntat.

Festligheterna började redan igår kan man säga....farbror Anders & faster Emily kom ju igårkväll och det är alltid lika roligt när dom kommer och hälsar på oss.

Imorse vaknade jag kl 06:25 och då blev det sång med tillhörande paketutdelning. Det var så mycket paket så jag visste inte vart jag skulle börja öppna.

Här kommer det lite bilder på min födelsedagsmorgon:




Faster Emily hjälper mig att öppna paket =)


Innan frukosten var klar så hann vi mysa lite i soffan.....=)


Av farfar & Margaretha fick jag en box med "Alfons Åberg" filmer. Jag började att titta på när Alfons är rädd för spöken.


Summa sumarum så har min födelsedag bara varit perfekt än så länge.
På em kommer farmor & Sven, mormor & morfar Och moster, morbror och kusinerna Saga & Lowe. DÅ blir det ju tårta =) =) =) =) =)
Tjingeling
ELLA

1 kommentar:

Moster sa...

Hoppas att du har sovit gott inatt!!
Tack för en trevlig eftermiddag/kväll hemma hos Er!!
Kramar i massor till 3-åringen!
Från moster Tussa