lördag 28 april 2012

Dop & ute kritor =))

Lördag och en strålande sol på himlen. Mamma och jag tog en tur till den lokala frisören här i Stigtomta. Mamma blev helklippt och mig klippte frisören luggen på och fönade mitt hår fint.

Inte bara det att det var lördag utan vi skulle även gå på dop. Så fina i håret som vi var mamma och jag packade vi med oss Pappa och Inez i bilen och åkte till Stigtomta Kyrka för att se kompisen Lillie döpas. 

Det är svårt att vara fyra år och sitta still i kyrkan, Jag hittade en psalmbok att bläddra lite i en stund. Men trevligt var det iallafall och kalaset efteråt var oxå jättetrevligt =))

 Väl hemma igen så gick mamma och jag ut för att prova mina gatkritor som mamma köpt år mig.....

Måste ju bara visa fina mössan som mamma köpt.....den och en himla massa mer fina saker finns att köpa HÄR


Nej nu är det dags att stänga mina härligt fina blå för idag och hoppas på att morgondagen blir minst lika rolig som dagen idag har varit =)))

Tjingelingens
ELLA & INEZ

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för finfina presenten önskar Lillie! Ni va superfina i håret! Skönt att vara nyfrisserad. Jättefint och färgglatt det blev på uppfarten också =)
Kram kram
Lillie & Hugo