tisdag 3 april 2012

Smakportioner mm =)

Bröstmjölk det är både gott och väldans nyttigt....säger dom som vet iallafall.
Men jag har nu fått mina första smakportioner och det var väl inte sådär speciellt gott får man väl lov att säga. Gröten går rätt så bra men självaste maten smakar inget vidare.



Mamma säger att gröt konsumtionen kommer att öka betydligt sen när det blir gröt istället för tutte.....storasyster tyckte nämligen oxå att gröten var god.....:-))

Jag gapar inte varje gång om ni trodde det.

Nu börjar jag röra mig mer och mer och det där med att ligga still på skötbordet går ju helt bort.....


...=)))


....nyss avslutat babysimmet.


...gummiöra =))


...Här tittar vi på tv pappa och jag...eller förlåt, jag tittar på tv och pappa sover.

Idag på förmiddagen var det BVC igen och en läkarkoll på det. Allt såg bra ut så det blev godkänd stämpel även denna gång. Jag väger nu 7060 g och mäter 64,5 cm.
I helgen skall vi till Blåkulla och roa oss...

...Tjingelingens och trevlig Påsk till er alla
ELLA & INEZ

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ska ni åka till Kaggebo över påsk? ;)
//Jossan med familj.