söndag 11 april 2010

Kolmården =)

Nu skulle man väl kunna säga att jag är frisk igen, jag skall i alla fall gå till dagis imorgon igen. Det är ju klart att jag är lite snorig fortfarande och hostandet har ju inte riktigt slutat.....men annars så mår jag bra.

Helgen som har gått har pappa och jag umgåtts en dek då mamma har jobbat på nätterna och sovit på dagarna. Igår lördag var en riktigt tråkig dag.....då var ledsen mest hela dagen. Men efter en sen middagslur hos mamma så var jag hur pigg som helst på kvällen då pappa var trött istället.

Men idag minsann så har pappa och jag varit på Kolmårdens djurpark......och det var JÄTTE ROLIGT. Jag har gått hela dagen...vill inte sitta i vagnen....på Kolmården skall man gå.


Med oss var även mormor & morfar. Moster med familj var oxå med.


Fika har jag hört att man skall göra när man är på utflykt =)


Lowe var slö och satt i vagnen men jag jag gick minsann...hela dagen =)


Visst är vi lika men det är jag i röd jacka och Saga i svart jacka =)




Mamma var nog lita avundsjuk att hon inte fick följa med oss idag......det var nog därför hon sa att jag luktade ladugård när jag kom hem så jag blev satt i badkaret och pappa fick äran att gå och duscha.


Sen blev det hemmagjord pizza.....men nu skall jag säga hejdå till mamma som skall åka till jobbet.


KRAM kram......ELLA

2 kommentarer:

Lowe & Saga sa...

Hej Ella!! Jaa visst hade vi det roligt på kolmården!! Alldeles lagom mycket folk också. Det får vi göra om igen. Ses vi på dagis imorgon?? Kramar från Lowe & Saga

Farmor sa...

Tack för att du och din mamma och pappa delar med er så mycket skoj i form av bilder och text. Farmor (särskilt farmor)och Sven tittar ibland flera gånger i veckan vad som hänt. På Kolmårdens djurpark kan man roa sig hur länge som helst med att kolla in alla djuren. Bra att det inte är så långt att åka dit! Hälsningar och kram och en skön helg önskar vi!