torsdag 29 april 2010

Tandläkaren =)

idag gott folk har jag varit på mitt allra första Tandläkarbesök. Det gick jättebra...sa dom i allafall. Alla tänder var där dom skulle och alla tänder har snart kommit upp sa tandläkaren. Det är klart att jag ska ju erkänna att jag tvekade först att gå in till undersökningsrummet.....jag tvärstannade halvägs ner i korridoren och sa att jag inte ville gå till doktorn. Men hur det nu var så satt jag plötsligt i mamma knä i tandläkarstolen och till och med gapade STORT =)

När man varit hos tandläkaren så får man visst fiskdamm.....jag fick en påse med lite allt möjligt roligt plock...och förståss en rosa tandborste...hi hi hi.

I helgen som var tillbringade vi nera i stugan med mormor och morfar. Det var roligt att komma dit och leka med alla saker som finns där...lite nytt är aldrig fel.

Somnat i mammas och pappas säng bredvid pappa och under pappas täcke =)


Kvällen efter somnade jag i puffen...=)


Men vi hann med att fika på lekstugans förstukvist oxå =) =) =)



I morgon skall vi åka med farfar och Margaretha till Stavsjö och bo på vadrarhem och titta på majbrasan...hoppas bara att mamma får kompledigt i morgon natt så att hon oxå kan följa med.


En trevlig första Maj-helg önskar jag er alla =)


Kram kram
ELLA

Inga kommentarer: