söndag 2 maj 2010

Stavsjö bye night =)

I fredags mina vänner var jag med mamma, pappa, farfar & Margaretha och gjorde Stavsjö bye night....det var spännande vill jag lova.

Mamma skulle egentligen ha jobbat på kvällen men tog kompledigt så hon kunde följa med oss. På natten skulle vi bo¨på Stavsjö vandrarhem.......men vi började med att grilla så att vi skulle vara mätta i magen när det var dags att gå till brasan.


När vi hade ätit färdigt så gick mamma och jag till rummet för att göra mig iordning för natten ifall att jag skulle somna i vagnen när vi tittade på brasan. Det är roligt att få stå och blaska i vattnet vid tvättstället =) =) =)


På vägen till brasan så gick vi i ett fackeltåg som var på väg till själva brasplatsen....det var jättespännade att se dom brinnande facklorna som alla gick och höll i......

......för att inte tala om hur spännande det var med brasan...satt som ett ljus och bara tittade.

**Glader**


....Nej mamma..jag är inte trött alls =)


Det var sååå mysigt att siva på vandrarhemmet...det vill jag göra flera gånger.


Helgen är slut och imorrn så är det dags för dagis igen...pappa lämnar vid kl:07:00 och mamma hämtar vid kl 15:00 när hon har sovit färdigt. Vi hoppas på fint väder så att vi kan vara ute efter dagis.
Hoppas att ni får en skön vecka....
...tjingeling.
ELLA

Inga kommentarer: