tisdag 18 maj 2010

Lite nya bilder =)

Oj oj oj nu har det gått en massa dagar igen sen jag skrev något......

Det har väl inte hänt sisådär värst mycket sen jag skrev sist, tycker inte jag i alla fall. Mamma är av en helt annan åsikt......hon säger att jag har kommit in i trotsålder ordentligt nu. Tacka för det, nu har jag ju fått ett språk och kan hävda mig på ett helt annat sätt än innan. Mamma blir gråhårig och jag tycker bara att det är roligt =) =) =)

Här kommer det lite nya bilder på vad som har hänt sista tiden.

Farmor, Sven och jag pusslar " Hello Kitty".


Fräck sovstil va......??????


Här är jag hemma hos Hugo och fikar...gott =)


Just det glömde ju att berätta att min snälla moster lovade att hjälpa mamma att klippa håret på mig innan sommarn kommer. Jag blev jättefin tyckte mamma och moster.

Bilderna hamnade visst i fel ordning...men jag tror att ni fattar ändå.
Visst blev jag väl för homla söt??


Lördag och Lowe och jag har lite myspys stund i soffan =) =) =)
Det blev inte så långt inlägg denna gång.....får bli ett längre vid nästa tillfälle.
Ha en bra dag allesammans......
Kramelikram...
ELLA

Inga kommentarer: