torsdag 6 maj 2010

Spruta...AJ =(

Igår var vi till vårdcentralen och fick spruta Saga och jag.......ja mamma, moster, mormor och morfar fick oxå spruta. Den som klarade sig var Lowe och våra pappor. Fast pappa skall ta i år han med men en annan dag.

Sprutan vi tog var fästingvaccin.....jag tog min 3:e spruta och mamma sin 5:e.

Det är jobbigt att sitta still när man är liten....klätterapan Saga satt inte still alls och då ville inte jag heller sitta still......


......det är svårt att vara still när man har hela kroppen full med myror =)


Morfar kom lite efter oss så medans vi väntade på honom så fick vi rita......


Jag tog med mig en bunt papper hem...så hälften av teckningarna var inte mina utan något annat barn som hade ritat dom.
Nej nu har jag inte tid att skriva mera för mamma och jag skall strax cykla till dagis, skall prova min nya cykelstol som pappa köpte till mig igår för min andra hade spruckit.
Ha en bra dag...
...tjingeling =)
ELLA

Inga kommentarer: