fredag 21 maj 2010

Utflykt hela dagen =)

Igår förstår ni var det en riktigt utflyktsdag HELA DAGEN =)

Det var ju egentligen inte dagis dag för mig igår....men jag fick följa med ändå. Mamma lämnade mig kl 09:00 och då hade vi alla liten matsäck med oss i våre egna ryggsäckar.När alla barnen var samlade så bar det av......vi gick till våran skog som vi ha bakom dagiset och där var vi hela förmiddagen. Det är ju sååååå roligt att vara ute i skogen......jag tycker att det är jättespännande =)

Mamma hämtade mig kl 12:00 och vi cyklade hem och åt och sov middag. Det är jobbigt att vara i skogen...sov nog middag i över två timmar. På em så kom Saga förbi en stund och lekte. När klockan blev 17:00 sp var det dags att gå till dagis igen och även denna gång ha med lite picknick i form av korv, bröd, saft kex och bulle. det var nämligen föräldramöte som dom gjorde lite mysigt av..............








.........den enda informationen var egentligen att det var barn som skulle flytta över till en större avdelning. Allt berodda på när man var född på året så jag klarade sig denna gång och får gå kvar ett år till på min avdelning. Så efter sommaren så kommer det vara Jag och Evelyn som är äldst på avdelningen.

Nu ropar mamma att det är frukost......bäst att skynda då =)

Kramelikram

ELLA

Inga kommentarer: