tisdag 4 maj 2010

Fika i solskenet =)

Igår när mamma hämtade mig på dagis så var kusinerna Lowe & Saga hemma hos mig och väntade att jag skulle komma hem. Vi gick ut och lekte i sandlådan och efter ett tag så kom Hugo och hans mamma oxå.



Mamma hade gjort en varsin skål med lite kex och varsin mugg med saft till oss barn =) Mammorna fick sig en mugg kaffe och medans vi lekte och fikade så pratade mammorna lite skit med varann.
Det var jättemysigt så det måste vi göra om tycker jag.
Idag skall mamma och jag baka...har hon lovat i alla fall.
Ha en bra dag...
...Kram kram
ELLA

1 kommentar:

Moster sa...

Ja, visst var det trevligt! Vi kommer gärna tillbaka igen!!

Var det roligt att baka kakor med mamma idag??

Kramar från moster

PS. Ella, nu kan du hälsa din mamma att vi aldrig mer vill höra historien om flickan och kopia
Nu kan jag nämligen berätta en annan mycket roligare historia som heter: Flickan och bakmaskinen.