söndag 4 april 2010

Glad Påsk =)

Påsk är här och den firar vi i Stockholm i år.

Dagen innan fick jag äran att hjälpa faster Emily att sockra bullar......


...djupt koncentrerad...
...hi hi hi....
....färdiga =)

På självaste påskafton så
sov jag middag som vanligt och när jag vaknade så hade Emylis mamma och moster kommit och det var ju jätte läskigt. Det tog en bra stund innan jag kunde sitta själv och inte i mammas knä. Efter ett tag så kunde jag t.om tänka mig att äta litegranna. Mamma sa att det var ju bra om jag kunde grunda med lite mat innan allt godis kom fram.

Pappa anmälde sig att hjälpa mig lite......=)

Kolla in den fina legohusbilen som står på mitt bord. Den fick jag i mitt påskägg.
Nu blir det lite promenad så nu måste jag gå och klä på mig lite mera kläder.
Glad Påsk på er alla
Kramar....ELLA



1 kommentar:

Farmor sa...

Hejsan Ella! Nu har farmor sett hur duktig du har varit under påsken, hjälpt till med bakandet med mera. Tänk att det kunde vara en legohusbil i påskägget? Snö har du också traskat i, mamma har skvallrat till min mobil! Hälsningar och kram till Er