tisdag 30 mars 2010

Lite av varje

OJ vad det var längesen jag skrev här.....men jag har ju faktiskt varit sjuk. Men idag skall jag gå till dagis och där har jag ju inte varit på 2 veckor nu så det skall bli kul.

I dagens inlägg blir det mycket bilder...men det gör nog inget för dom som tittar här.
I fredags så tog vi med oss mammas kompis Nina och hennes Hugo på en solig vårpremenad....ja just det VÅRpromenad...solen lyste hela tiden och det var jättevarmt.




Nina hade kaffe till mammorna och bokstavskex till oss barn med =)
Till mig hade mamma tagit med en mugg med SAFTSOPPA (min favorit).


För övrigt så går allt sin lilla gång. Mamma ställde mig på vågen i helgen och fick en smärre chock. Pappa väger mig ibland och sist så vägde jag exakt 12 kg men när mamma vägde mig nu så vägde jag bara 10.6 kg. Mamma skall väga mig igen i veckan och se om jag ökat något....men det är klart att 1½ kg på små kroppar är ju rätt så mycket och jag är ju inte direkt storväxt innan heller.
Nog om det men här kommer det lite roliga bilder från veckan:
...tröttmössa.

...på promenad till mormor & morfar.

...så här trött blir man om man inte sover middag.....efter byte till pyjamas så är klockan 18:40 och Ella sover för natten.


Igår var mamma och jag på Coop och köpte lite påskägg som jag är mycket intresserade av.....sen fick jag en bok som spelar fina melodier och den har jag läst och spelat på sen vi kom hem i går em.
Men nu är det en ny dag och jag skall strax gå till dagis......=) =) =)
Ha det så gott i vårvärmen
Kram ELLA

Inga kommentarer: