onsdag 3 mars 2010

Vägning, mätning och lite nya bilder =)

Hej och hallå igen. Glömde ju förra inlägget attberätta att mamma och jag har varit på BVC igen för att kolla vikt och längd......alltid lika spännande (tycker mamma iallafall). Hur som hellst så stod vikten på 12,2 kg och längden visade 86 cm. Huvudomfånget mätte mamma själv och det visade 47 cm. Ja jag vet jag har litet huvud.

Idag skall mamma och jag åka till frisören för att klippa mig ...det skall bli spännande tycker jag. Sen tar vi lite ledigt i ett par dagar för att åka till stugan och skotta lite snö så vi har något att bo i i sommar.

Jag lägger in lite nya bilder att titta på oxå =)




Behöver jag säga att det är jobbigt att läsa saga för sig själv....det blir lätt så här =)


Nu måste vi snart åka till frisören.....lägger in före och efter bilder en annan dag.
Kram kram
ELLA

Inga kommentarer: