måndag 1 mars 2010

Semlor det är gött =)

Neej nu snöar det ute igen, visserligen älskar jag att åka pulka och snowracer men nu vill vi att snön smälter och våren kommer.

Helgen som varit har pappa och jag skött oss rätt mycket själva då mamma har sovit på dagarna och jobbat på nätterna. Snabbt gick det för helt plötsligt var det måndag och det innebar dagis igen.

I onsdags förra veckan var moster, och kusinerna här en stund på em. Sen kom mormor och morfar oxå och dom hade semlor med sig......det är gött det vill jag lova.
Här kommer det lite bilder på semlebarnen, b.la så visar jag ett nytt sätt att äta semla på......värt att testa =)




Varför äta med händerna när man kan äta direkt från bordet?


....på biltur med nya gummistövlarna och bebisen =)

Nej nu har jag inte tid att skriva mera för nu skall jag limpa (hjälpa)mamma att byta lakan i sängarna.
Tjingeling
ELLA


1 kommentar:

Moster Tussa sa...

Vilka härliga ungar Ni är och vilken tur Vi har som får äran att vara era föräldrar!!

Puss på dig Ella, mina barn pussar jag på här hemma.