torsdag 25 februari 2010

Hemmadag med mamma =)

Idag är mamma och jag hemma och myser. Mamma har plockat undan lite och sen damsög hon oxå. Jag har mest sprungit runt......efter lunchen så satte vi oss i soffan och myste lite och då somnade jag i mammas knä. Jag sov middag i 2½ timma idag (fast i min säng).

Här kommer det lite nya bilder från den sista tiden:

....testar pappas dator.

......dessa kläder har jag valt alldeles själv, dom är från Coop Forum och det var halva reapriset (nästan gratis =))

......pappa brukar ha lurar när han tittar på tv ibland och då vill ju jag oxå prova.

......lördagsgodis hos farmor =)

....hjälper farmor med disken.

......sömntuta.

Det var det hela för idag tror jag.....nu skall mamma och jag gå upp på övervåningen och greja lite.
Tjingeling
ELLA



Inga kommentarer: