söndag 7 februari 2010

Fika med Hugo & Olle =), sen sjuk IGEN =(

Veckan som har gått har varit jätterolig......men slutet på veckan ite lika rolig.

I måndags så var vi hemma och tog det lugnt mamma och jag. Tisdag och onsdag var jag på dagis. På onsdagen när mamma hämtade mig så hade det kommit så mycket snö så det gick knappt att köra med bilen här i Stigtomta......många var det som körde fast.

I torsdags em så var mamma och jag hos Hugo och hans mamma nina och fikade och det var jätteroligt. Vi busade jättemycket när vi skulle fika.....så pass att mammorna fick säga åt oss på skarpen att sluta.

Här kommer det en liten filmsnutt på buseriet:

Sen i fredags så kome Olle och hans mamma Linda på besök på em, ja såklart att Hugo och hans mamma oxå kom fika. Lite kul är det eftersom vi ju har träffats sen vi låg i våra mammors magar....hoppas att vi kommer att träffas i många år framöver.

Måste ju tala om att jag är sjuk igen och skall vara hemma från dagis i morgon igen. Mamma skall ringa vårdcentralen och fråga om någon annan hostmedicin så att vi kan sova på nätterna. Mamma jobbar sin sista natt i natt så pappa och jag har kompat ihop i helgen på dagarna när mamma har sovit......fats jag har sovit middag bredvid mamma i helgen. Det är så mysigt tycker jag och mamma oxå vet jag...för det har jag hört att hon sagt till pappa =)

Tjingeling för denna gång

ELLA

Inga kommentarer: