torsdag 11 februari 2010

Dorktorbesök och ny hostmedicin =(

Ja jag har ju varit sjuk i helgen igen och hållt pappa vaken på nätterna, så i måndags när mamma gick på långledigt så tog hon med sig pappa och mig och åkte till doktorn så nu har jag fått en dunder hostmedicin och hostan är nästan som bortblåst....skönt.

Det blir ett litet inlägg idag men här kommer det lite nya bilder i allafall.

.....jag har hjälpt mamma att duka =)
.....Törnrosa =)
......Törnrosa igen =)
.....pappa och jag dricker smothie....
...yes...kanongott.

Skriver mer en anna dag. Trevlig helg på er.
Kram Kram
ELLA


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ella!! Vilken bra dukning du har hjälpt mamma med. Det var mycket roligt att se hur duktig du är.
Jag skrattar och ler när jag ser det. Vad härligt!!
Kramar och Pussar från moster Tussa

Tussa sa...

Blev lite fel där!!!!
Jag är ju inte Anonym, jag är ju moster Tussa!!!!