måndag 19 juli 2010

Blöjfri.....=) =) =)

Nu var det nog dags att skriva lite igen....känns som om det var ett tag sen sist.

Mycket har hänt sen jag skrev här förra gången, till att börja med så har ju sommaren kommit till oss på riktigt. Phu så varmt det har varit.....vi vill ha sol men inte fullt 30 grader som det var där ett tag. Pappa har åkt fram och tillbaka till Tyskland ett par ggr för att jobba så då har mamma och jag åkt ner till stugan till mormor & morfar....där har vi egen pool att svalka sig i närhelst man känner för det.

Sen kan jag tala om att jag är så gott som blöjfri på dagen....=)
Jag har blöja på natten, när jag vilar middag och när vi åker bil, men annars så har jag ingen blöja utan trosor och jag är jätteduktig säger mamma & pappa. Jag gör till och med nr två på toaletten. Ja just det...toaletten skall det helst vara, potta kan jag ta i nödfall men "letten" är bäst om jag får välja. dom berömda olyckorna som kan hända har nästan lyst med sin frånvaro...mamma säger att hon nästan kan räkna dom på en hand =)

Här kommer det en massa bilder på vad vi gjort än så länge i sommar:

Man måste ju kolla in vad det är för tryck på trosorna =)
Bada det är ju för roligt......
...men det är klart att barbie dockor är rätt sköj det med.
På väg till Västervik med mamma, mormor & morfar
Till lunch i Västervik så blev det pizza......
.....och väl hemma i stugan igen så blev det lite glass....mums =)
Det skall börja i tid sägs det ju...=)

Jag har blivit värsta vatten odjuret i poolen i stugan säger morfar..........titta bara hur högt jag kan hoppa =)
Nu är pappa hemma från Tyskland i två veckor och då passar vi på att ta husvagnen och åka Siljan runt är det tänkt.....vagnen står färdig packad och i morgonbitti så bär det iväg.
Tjingeling
ELLA

Inga kommentarer: