lördag 3 juli 2010

Besökt Linköping & hoppat studsmatta =)

I torsdag så åkte mamma och jag till Linköping och hälsade på mamma bästa kompis Pernilla. Det var jättespännande för dom hade katt.....eller katter kanske man ska säga för det fanns faktiskt tre katter och dom var bara såå roliga. Okej lite rädd ska jag erkänna att jag var men dom var ju så snälla....men dom tyckte inte nä jag tjoade högt för då gjorde det ont i deras öron....sa mamma och Pernilla i allafall.

Dom var i vilket falla som hellst jätte roliga att klappa......
Sen på deras tomt så fanns det en JÄTTESTOR studsmatta som jag inte alls villa studsa i först men när jag väl kom på hur man gjorde så var det ju hur skojjigt som hellst......



Idag Lördag har mamma sovit för hon jobbar hela helgen.....och jobbar man på natten så sover man visst på dagen säger dom som vet. Pappa och jag har varit på Bärstabadet och badat idag....rätt mycket folk var det så jag ville att pappa skulle hålla min hand hela tiden vi badade. Vilket ju är bra för då är det ingen risk att man kommer bort i folkvimlet.
Påp måndag efter dagis så åker mamma och jag till stugan ett par dagar och pappa drar till Tyskland igen........
.....nu skall pappa och jag grilla kålbullar till mamma tills hon vaknar.
Ha en fortsatt trevlig helg
Kram Kram
ELLA Bella Bus

Inga kommentarer: