onsdag 23 mars 2011

Ja då har vi varit i Kläppen sen i söndags och åkt skidor för fullt.
Jag kan ju inte åka själv så jag har en sele på mig med en jättelång rem till.....så jag åker först och mamma eller pappa åker efter mig och styr mig. Det är jätte roligt =) =) =)

Tröttma efter första dagens skidåkning.


Dag två åkte mamma , pappa och jag sittlift upp till toppstugan och sen på vägen ner så stannade i backen och tog en snabbfika på stående fot.


Sen på em är det after ski...då brukar det vara lite live musik att lyssna på.



Här dansar jag på after skin.


Idag onsdag var sista dagen vi åkte skidor men tyvärr så blåste det så mycket så det var svårt att få fart på skidorna.


Pappa och jag på vägg upp i liften.


Se upp i backen för här kommer jag.

Nu kan jag nästan åka själv =)


Som sagt så blir man trött av att vara ute hela dagarna.


Imorgon är det dags att packa och bege sig hemåt igen......hade nog stannat ett par dagar till men det är ju skönt att komma hem oxå.
Kramelikram
ELLA

Inga kommentarer: