tisdag 1 mars 2011

Picknick.......=)

Idag blev det frukost framför tv´n. Det är inte varje dag man får äta frukost och samtidigt titta på Barnkanalen. Hon är bra snäll min mamma =) =) =)



Igår hade vi en riktig hemmadag mamma och jag, det är skönt att ha ibland. Jag slog på stport och skulle ha picknick i vardagsrummet.....det var en STOR picknick för jag var tvungen att springa till och från mitt rum flera gånger för att jag skulle få med allt som behövs till en lyckad picknick.

Mamma trodde aldrig att det skulle sluta men hon lät mig hållas för jag hade ju så roligt.


Mycket saker blev det till i vardagsrummet men det blev lite kvar i mitt rum oxå.


Vid lunch kom morfar och mormor på besök och åt lunchen med oss. sen åkte morfar och gympade och mormor blev kvar hos oss ett par timmar och hjälpte mamma att plocka lite.

Det är jobbigt att ha picknick och sent på em så tyckte mamma och mormor att det blev så tyst och då hittade dom mig en aningens trött framför tv´n.
...inte helt ovanlig syn här hemma =)

I helgen som var tillbringade vi i strängnäs hos Farmor & Sven. torsdag till fredeg var mamma och pappa en tripp till Västerås och då var jag helt själv hos farmor och det gick hur bra som helst =)
Idag blir det en dag hos mormor & morfar......kanske kommer kusinerna dit oxå.
Krameilkram
ELLA

Inga kommentarer: