måndag 8 augusti 2011

Bröllop i Vaxholm =)

Oj oj oj vad jag har haft det roligt i helgen må ni tro.

Jag har varit hos min faster & farbror i Åkersberga och hälsat på.......och vet ni att i lördags så gifte dom sig och det fick lilla jag vara med och fira.

Här står vi och väntar på båten i Vaxolm som skall ta oss över till Kastellet där självaste bröllopet skall vara........jag passar på att låna mammas plattång så inte frisyren förstörs.......

.........nu är det strax dags att kliva ombord på båten.

Min fasters kusinbarn Cornelia och jag fick vara små blomsterflickor till brudparet. Trots att det bara var andra gången vi träffades så var vi väl förberedda inför vad som skulle ske, vi fann varanda direkt. Visst är vi väl söta.....=))

Självaste brudparet och vi småtjejer.

Jag var inte riktigt nöjd med hur dom hade dukat så jag var bara tvungen att vika om servetten lite granna =))

Vi småtjejer passar på att språka lite med brudparet mellan rätterna.

Nu börjar klockan närma sig 21:00 och det är strax dags att ta båten tillbaka till Vaxholm.....som ni ser så börjar jag bli rätt så trött, men vet ni det spelar ingen roll för nu har jag en RIKTIG faster som heter Nordkvist i efternamn hon oxå precis som lika jag gör .....och henne gillar jag skarpt =)


Jag har ju hunnit med att vara på Öland oxå sedan jag skrev sist och det var oxå roligt. Nu har jag varit hemma en vecka och imorgon är det dags för mig att börja på dagis igen.....har svårt att komma till ro ikväll så vi får väl se hur dagen blir imorgon på dagis. Men mamma säger att det blir bra för mig att få in lite normala rutiner igen.

Tjingeling
ELLA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande med bröllop!
Hur många har Ella varit på, är det här första?

Farmor sa...

Du Ella och Cornelia var världens sötaste små blomsterflickor vid Anders och Emily´s stora dag den 6:e augusti, för övrigt en minnesrik dag för både stora och små!