lördag 27 augusti 2011

Lek med Hugo & Djungelmalation =)

Igår var Hugo och hans mamma Nina hos oss och åt lunch och fikade.

Hugo och jag lekte och hade jätteroligt........vi lekte mamma, pappa barn......
....vid ett tillfälle i leken skulle vi åka båt och då var visst mamman tvungen klä av sig i bara trosorna.......

.....men innan vi hann till båten lyckades vi dra ut allt som Jag har i mitt rum tror jag.

Men idag hade jag tur för på em kom granntjejen Wilma och ville leka så då städade faktiskt mamma och pappa mitt rum. Tack snälla för det.

Måste ju bara berätta om min kompis Johanna som blev sjuk redan första dagen hon skulle börja skolan......hon lyckades att dra på sig en djungelmalation (lunginflamation)......stackars Johanna. Hoppas att du blir frisk snart.

Idag är det lördag och vi skall väl ta det allmänt lugnt idag.


Trevlig helg på er alla
Kramelikram
ELLA

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror Johanna kan gå på Måndag igen... Hoppas vi ses någon gång!

//Johannas storasyster