tisdag 23 augusti 2011

Sista badtillfället =))

I helgen som var var vi nere i stugan och träffade mormor & morfar. det var ett tag sen jag såg dom så det var riktigt roligt att träffas igen.

Fredagen när vi åkte till stugan så ösregnade det hela vägen dit men på lördagen var det bättre väder och på söndagen var det kanonväder.

Iallafall så badade vi både på lördagen och söndagen och det är alltid lika roligt.....men det var nog sista gången det badades i poolen för i år tror jag. Nästa gång vi kommer ner till stugan så blir det nog i oktober då bebben kommit och då är det nog för kallt för att bada skulle jag tro.

måste ju bara visa vilken baddare jag har blivit i vattnet.......

....hoppa är nog det roligaste som finns att göra i vatten.....



.......nej nu skall jag hjälpa mamma att baka lite kakor till mitt kalas i september. Lika bra att börja nu innan bebben kommer för sen hinner nog inte mamma med det då bebben vill ha mestadels av uppmärksamheten.

Tjingeling
ELLA

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt med kalas!
//Jyske