lördag 10 september 2011

Kålmården =))

Idag har pappa och jag varit på Kålmården och tittat på alla djuren....

....getterna är alltid lika roligt att gå in till, bara dom ligger still och inte rör sig när man skall klappa dom för då blir jag lite rädd faktiskt........

....här hittade jag en get som det gick att samtala lite med =))

Så här kan man ju oxå stå och äta om man tycker att det verkar bra.

Ett besök hos delfinerna blev det idag.

Självklart så tog vi en tur i linbanan oxå....det är nog den som jag tycker är roligast av allt på hela Kålmården......



Man blir trött av att gå på Kålmården så jag somnade i bilen på vägen hem......när vi kom hem till mamma så bar pappa in mig till mamma som oxå låg och sov, så vi sov ihop alla tre en stund.
Nu skall jag strax gå och duscha säger mamma......vi får väl se när jag somnar ikväll med tanke på att jag har sovit en stund på em. Men mamma säger att vi skall ta till vara på denna helg som ju faktiskt är den sista helgen som det bara är vi tre.
För på onsdag så är det ju faktiskt så att då kommer bebben som vi har väntat på såååå länge. Det skall bli såååå spännande =))

Fortsatt trevlig helg på er
Kram kram
ELLA

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Redan på Onsdag? Oj! Får väl gå och hålla tummarna i skolan!
Lycka till!

//Jyske

Kusinerna sa...

Vi väntar också på lillebror/lillasyster!

Mycket spännande är det!!

Kramar i massor från Lowe & Saga