söndag 4 september 2011

Lugn helg =))

Ja då var denna helg till enda......en lugn helg hemma.

I lördags så jobbade pappa ett par timmar på fm. Granntjejen Wilma var och ringde på dörren så vi lekte ihop hela lördagen.

På em fixade mamma fika åt oss som vi intog utanför lekstugan...... precis när solen tittade fram......kan man ha mera tur.



Efter duschen och kvällsmaten så fick jag mitt efterlängtade lördagsgodis. Jag fick titta på tv i mitt rum och snaska godis.....myspys.


Fick sova i mamma & pappas säng inatt.....mammas förhoppning var att jag skulle sova lite längre i morse men kl 06:30 idag söndag tyckte jag att det var dags att gå upp.
Idag har jag lekt med granntjejen Wilma igen.....vid lunch blev vi inbjudna till Wilma på köttfärssoppa och det var jättegott.

På em var jag med pappa och kollade så allt var bra med våran husvagn som står på vinterförvaring. Hann inte äta kvällsmat ikväll då jag somnade redan kl17:30 i min fötölj.
Så imorgon när det är dags för dagis igen (redan kl 07:00) så borde jag vara rätt utsövd.

Tjingeling
ELLA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det verkar som en jättebra helg!

//Jyske

Anonym sa...

Hej Ella!
Klart vi måste leka någon dag, lego låte ju jättekul =)
Fredag förmiddag kanske vi kan komma? Sen på eftermiddagen ska ju vi in till stan och hämta vår nya bil...
Kram Hugo