tisdag 27 september 2011

Äntligen Storasyster =))

ÄNTLIGEN så har man blivit storasyster.........jag fick en lillasyster som jag hade pratat om att jag ville ha. Hon skall heta Inez Nordkvist för det har jag bestämt.

Här möts vi för första gången.........

......jag övar på att ge Inez nappen......

...puss på dig lillasyster och välkommen till oss......

....jag ville inte hålla helt själv men med lite hjälp från mamma blev det bra. Lite läskigt med alla slangar som Inez var kopplad till (läs mer om varför på mammas blogg).

Hemma igen och lite lättare att gosa med Inez.

Det är svårt att hålla en bebis =))

Mamma & pappas två små guldklimpar =))))


Lite omställning har det varit att få lillasyster, mitt humör är väl kanske inte på topp just nu med på fredag är det dags för dagis igen och då blir det nog bättre. Jag behöver nog komma hemifrån och få träffa lite annat folk än bara mamma, pappa & lillasyster.

Idag skall pappa och jag ta bussen in till Nyköping och gå på biblioteket och läsa lite böcker, det ser jag fram emot.

Kramelikram
ELLA & INEZ

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med en lillasyster! Vad spännande det kommer bli att få se hur hon kommer se ut som större, längtar!