fredag 14 oktober 2011

Bilder i överflöd =))

Oj oj oj vad tiden rinner iväg.

Tiden bara rinner iväg när man har blivit storasyster.............här kommer det en himla massa nya bilder som ni kan titta på.

Här hjälper jag pappa att mata på Inez lite extra mat utöver den mamma ger henne för att hon skall öka lite mera i vikt.

En av mina roliga sovställningar =)

Det blev ju lite sisådär med 4-års kalas för min del så förra veckan när moster och kusinerna kom och gav mig paket så hade mamma och jag gjort en tårta så att det blev nästan som ett kalas........
....och så här blev resultatet.

Jag är ju inte sådär himla mycket för att hålla och pussa på lillasyster Inez men denna gång ville jag hålla henne och det gick ju bra till en början........
.....men när hon började skrika så var det inget roligt längre.

Inez första bad var däremot jätteroligt att få vara med om , jag var jätteduktig och hjälpte till att badda vatten på Inez så att hon inte skulle frysa......Inez själv däremot tyckte inte alls om att bada.

Pappa läser saga för oss tjejer =))

Förra helgen var vi på marknad i strängnäs och då köpte mamma fina mössor år oss.

I veckan så var Hugo hos mig och han hade oxå födelsedagspresent med till mig. Jag fick en torkvinda i lagom höjd till mig..........
.......fikapaus..........

.....torkvindan hjälpte mig morfar med att fixa ihop.....
....visst blev den fin.......
.....provade den på en gång.


Något annat stort som har hänt är att jag inte har haft napp på hela veckan och det är stort säger min mamma. Jag gav mamma nappen i måndags kväll när jag la mig och sa att jag skulle prova att sova utan napp......och det gick ju alldeles utmärkt. Mamma är sååå stolt över mig.

Nej nu orkar jag inte skriva mera denna gång. Nu måste jag sova ett par timmar för imorgon skall vi gå på flyguppvisning på skavsta pappa och jag.

Tjillevippen och fortsatt trevlig helg.
ELLA

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra med bebisen!


Hoppas vi ses snart!
//Jyske