måndag 31 oktober 2011

Toppen rolig helg =))

Oj vilken rolig helg jag har haft.

I lördags följde pappa och jag med farfar och Margaretha och gick runt Nävsjön. Det var jätteroligt och spännande...........

....farfar gjorde upp eld så vi kunde grilla korv. Hur kul som helst.

På söndagen var det premiär att gå på bio.......
....förutom pappa och jag var oxå morfar, moster, morbror och kusinerna Lowe & Saga med. Det var jättespännande. Vi så Nalle puh, jag hade lite svårt att sitta still i en hel timma emn det gick bra ändå sa pappa.

Lite andra roliga bilder får ni oxå i detta inlägg.

Vatten är ju jättekul......
...plask, plask.


Inez chillar med sin kompis som hon fått av Hugo & Lillie.

Tröttma...gånger 2....=))



Nej nu är det läggdags för mig.

Kramelikram
ELLA

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken rolig helg du verkar ha haft, full av äventyr! Vad roligt att Inez gillar kaninen =) Jag ska på stan imorgon efter dagis men vi kanske kan ses på torsdag? Kram HUGO