onsdag 26 oktober 2011

Inez mys =))

Oj vad tiden går fort, Inez har redan hunnit bli sex veckor. Jag är inte jätteförtjust i lillasyster när hon skriker men annars så blir jag mer och mer intresserad.

Någon som däremot inte kan motstå lillasyster alls är kusinen Lowe, när vi träffas vill han bara hålla på med Inez.........

.......visst är dom väl för gulliga =))

Inez är en riktig sömntuta, här sitter hon i knän hos morfar och sover.

Nu så har vi tagit foto och varit utsatta i tidningen.....mamma var inte alls nöjd med foton men nu är det redan taget och alla andra sa att vi var jättebra så då litar vi på det.

Mamma, jag och Inez har sovit hos mormor i två nätter då morfar varit borta. Lite mysigt är det att sova över någon annan stans ibland. Men inatt har vi sovit hemma och jag har sovit som en stock hela natten. Inez däremot har hållit låda en hel del, hon sov mellan kl 02:00 - 05:20 sen var hon vaken och skrek igen.

Idag skall vi nog gå på bio pappa och jag. Mamma får vara hemma med Inez.

Kramelikram och ha en fortsatt trevlig helg.
ELLA

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder! <3

//Jyske