söndag 24 januari 2010

Farfar barnvakt & en massa bilder =)

Jag lovade ju att jag skulle berätta hur det gick hos farfar när han var barnvakt åt mig i fredags. Det gick jättebra....mamma skulle ju till tandläkaren för att kolla tandtrollen och sen till kiropraktorn. Sen var det visst lite småärenden oxå. Så farfar hade hand om mig i fyra timmar och det gick som sagt jättebra. När mamma kom och skulle hämta mig så satt jag och sov i farfars knä. Jag blev så trött av att rumstrera hos farfar...men det kommer att bli flera ggr.

Annars i helgen så har vi varit på kalas i lördags.....Lowes 4-års kalas för att vara exakt. Det var så gott med läsk och fika men ännu godare med tårta. Senare på kvällen när dom andra gästerna hade gott hem så åt vi ihop och sen så badade vi kusiner ihop. Det blir trångt i badkaret.....framförallt när tre styckna skall sitta på samma kvadratmeter.

Lägger in lite bilder oxå.

Kolla in min fina väska som jag fick av farmor i julklapp...
...den har hon sytt själv...visst är hon duktig min farmor.

Här leker jag med min bondgård.


Lowe följde med hem till oss efter dagis i torsdags...vi hade jätteroligt ihop.


Morfar och jag igår på Lowes kalas.


Kolla in den smaskiga tårtan....den inte bara ser god ut utan den var det oxå.


Mys stund med min hund.....=)


I tisdags så fick jag lite Mumin kläder av mormor.....visar dom i nästa inlägg.
Nu skall jag gå och bygga tågbana med mamma.
KRAM KRAM
ELLA

Inga kommentarer: