söndag 17 januari 2010

Sjuk igen =(

Årets första förskylning har drabbat mig......ingen feber men rejält snorig och hostig.
Det är inte lätt att vara liten och sjuk, man blir ju så himla ynklig och gnällig...men det får man faktiskt bli när man är sjuk...så det så.

Jag och pappa har haft en helhelg tillsammans då mamma jobbat hela helgen, visserligen så har hon ju sovit hemma (på dagen eftersom hon jobbar natt), men med stängd dörr för att få vara ifred. Men i morse när hon kom hem från så gick vi och la oss alla tre....pappa somnade inte med det gjorde mamma och jag. så då sov jag väl 1½ timma bredvid mamma. Sen på em så sov jag sen middag hos mamma igen (2 timmar). Nu är klockan 18:50 och jag har just somnat för natten. Jag har knappt ätiti något idag så vem vet jag kanske vaknar om ett par timmar och är hungrig. Det är jobbigt att vara sjuk när man är liten =(

Här kommer det lite bilder från senaste tiden:

Här lånar jag Hugos resesäng.


Jag och nallen tittar på tv innan läggdax.


Det är skönt att ha någon och krama när man skall sova......



Ha det gött...skriver mera en annan dag.
KRAMELIKRAM
EllaBellaBus

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas du mår bra nu gumman! Pratade ju med din mamma igår och du skulle ju till dagis så det är väl full fart igen gissar jag =)
Jag tänkte ta med Hugo till pulkabacken i eftermiddag så då ringer jag och kollar om ni vill följa med sen...
Kramar Nina