torsdag 21 januari 2010

Frisk igen och på väg hem från dagis =)

Äntligen så är man frisk igen =)

Tror att mamma tyckte det var skönt oxå, vi har nämligen en förmåga att gå varandra på ververna ibland här hemma mamma och jag .....tråkigt men sant. Mamma säger att det beror på att vi är så himla lika varandra i sätt och humör så det beror nog på det.

Hur som helst så var jag på dagis igår igen (även idag) och det var jätteroligt...pratar mycket om Wilma och Tilde just nu. På dagis säger fröknarna att jag leker mycket med Wilma och Tilde.....man kan väl säga att dom är mina bästa vänner just nu. När mamma hämtade mig från dagis igår så hade hon med sig min snowracer......den är mycket roligare att åka på än pulkan. Lite bilder från det kommer nedan.


Videon är felvänd men kan inte ändra på den...så ni får titta på den lite snett.


Idag har kusin Lowe varit här ett par timmar på eftermiddagen. Moster och morbror skulle städa lite och då ville Lowe följa med hem till oss....efter ett tag så kom även Hugo och hans mamma Nina. Först fikade vi men sen så lekte vi en himla massa. Det var jätte kul.

Imorgon skall mamma till tandläkaren och kiropraktorn så då skall jag vara med farfar ett tag, det skall bli spännande att vara med farfar själv...framförallt så sätts farfar på prov att ta hand om mig helt själv...synd bara att jag inte somnade förrns kl 22:30 ikväll, hoppas att jag är pigg ändå imorgon.

Skriver mer imorgon och berättar hur det gick hos farfar.

KRAM, KRAM

ELLA

Inga kommentarer: