måndag 25 januari 2010

Besökt Olle & provat hans toalett =)

Idag har det varit en stor dag minsann.....först så har vi varit på besök hos Olle och hans mamma Linda. Mamma och jag kom först sen efter ett tag så kom även hugo och hans mamma Nina, så det blev fullt hus hemma hos Olle & Linda. Vi fikade med nybakade bläbärsmuffins och fick god saft.....sen sa jag till mamma att jag var kissnödig och då följde hon med mig till toaletten.....vet ni vad att jag faktiskt kissade toaletten (alltså inte på pottan).

Sen lekte vi ett tag...sen stekte Linda plättar som vi åt allihopa, dom var jättegoda, t.o.m mamma tyckte det var jättegott. En stund efter maten så sa jag till mamma igen att jag var kissnödig ....samma sak igen och även denna gång så kissade jag. Inte mycket...bara några droppar men ändå. Visst är jag väl duktig.

Här hjälper jag mamma att göra potatismos.


Idag hos Olle.......


......och Olle och jag busar tillsammans =)



Hörde att mamma sa till pappa i telefonen idag att vi kanske skulle testa till helgen att låta mig vara utan blöja lite......det skall bli spännande tycker jag.
KRAM KRAM
ELLA

Inga kommentarer: