fredag 11 juni 2010

Dukning, bakning och nya skor =)

Igår var mamma och jag på stan med Nina och Hugo.

Innan vi åkte in till stan så var mamma och jag på Gumsbacken och var inne på Skokanonen för där brukar det finnas skor till mina små fötter....till ett bra pris dessutom.
När vi mött upp Nina och Hugo på stan så gick vi till Kina och skulle äta lunch.....vi barn fick köttbullar med pommes.

Här sitter jag och ritar vid köksbordet och sjunger samtidigt......
....när jag tröttnade på det så gick jag in och dukade fint till mamma, katten och mig =)

Bland det roligaste förutom vatten förståss, så måste det ju vara att få vara med mamma att baka. Denna gång så bakade vi rosen bröd (små frallabullar)......
....det är sååå roligt att baka......
.....så roligt att man måste dansa..med risk för att trilla ner från stolen =)

Här kommer det bilder på mina nya fina skor som mamma köpte till mig igår.
Dom vita kostade 100:- och dom rosa kostade 200:-......två par skor för bara 300:-.

I helgen som kommer så jobbar mamma så pappa och jag får klara oss på egen hand för på nätterna jobbar mamma och på dagarna sover hon. Sen på måndag så åker pappa till cykland igen (Tyskland) med jobbet så mamma och jag tar med oss mormor och morfar ner till stugan ett par dagar.
Ha en bra dag... fast det regnar.
Kramelikram
ELLA

Inga kommentarer: