onsdag 16 juni 2010

En dag med Saga =)

Jag behöver väl inte säga så mycket om överskriften idag för den säger väl sig själv antar jag. Men fredag förra veckan så var mamma och jag barnvakt åt min lilla kusin Saga.

Det var roligt nästan hela tiden......vi är ju inte sams hela tiden förståss och när vi inte är det så blir mamma lite arg på oss. Jag är ju mitt i min värsta trots period just nu så mamma blir lite trött på oss barn när vi inte kan hålla sams...och det här var just en sådan dag då mamma sa att jag var stört omöjlig. Men stundtals så hade vi riktigt roligt Saga och jag.

Vi började dagen med att duka picknick på vårat soffbord.......
....man behöver en liten paus......
.....om man skall orka sätta igång och busa igen.
Efter att vi hade sovit lite middag så fick vi sitta på övervåningen med mamma medans hon pysslade.....vi satt stilla en stund i allafall.....


Senare på em gick vi till dagis för att hämta Lowe (Sagas storebror).....väl hemma gjorde pappa pannkakor till oss till kvällsmat....det var gott med pannkakor vill jag lova.

Om en liten stund skall mamma och jag hämta mormor hos frissan och sen bär det av till landet ett par dagar. Pappa är ju ändå i tyskland med jobbet så då passar mamma och jag på att åka iväg hemifrån. Det skall bnli sååååå roligt har pratat om denna dag i snart en vecka nu =) =) =)
Ha en riktigt bra vecka och en kommande skön helg...det skall jag iallafall.
Kramelikram
ELLA

Inga kommentarer: