fredag 10 december 2010

Hugo & jag =)

Igår var min kompis Hugo och hans mamma Nina på besök hos oss. Det var jätteroligt för vi hade inte setts på ett tag nu. Det är klart att lite osams är vi emellanåt men vem är inte det.

Hugo hittade min gitarr som jag fick i julklapp förra året..........


......Hugo spelade och jag diggade =)......

......visst är vi väl proffsiga =) =) =)


Eftersom pappa inte är hemma ikväll så tyckte mamma att Hugo och hans mamma kunde stanna kvar och äta kvällsmat med oss.....det tyckte Hugos mamma var en bra ide.

Mamma lagade "Örtkyckling med ris och kaneldoftande rödkålssallad" (Linas matkasse). Vi barn åt dock inte rödkålssalladen men apelsinskivorna som låg i den var smaskens...vi år ris och kyckling oxå med god apptit. Barnen var mätta och mammorna glada över att barnen för en gångsskull ätit ordentligt.
....det är roligt med middagsgäster =)

Mamma har varit hemma och vabbat i två dagar för mig men nu mår vi bättre. I em skall vi möta upp pappa inne i stan för en handling och sen pratar mamma om ny mobiltelefon.....vi får väl se. Mamma tänk på att tomten kommer snart =)
En trevlig helg önskar jag alla.
ELLA

1 kommentar:

Nina sa...

Det va jättetrevligt och maten var sååå god! =) Fina bilder du fick på våra godingar också!
Kram Nina