tisdag 21 december 2010

Shopping med mamma & mormor =)

Igår packade vi in oss i bilen pappa, mamma & jag, vi hämtade mormor och sen bar det av till Nyköping för lite shopping. Pappa roade sig på Volvo, bolaget & Clas Ohlsson. Jag fick följa med mamma och mormor på en liten shoppingrunda på stan.

När vi kom in på Åhlens så såg jag ett så himla fint förkläde med barbapappa på.......

.......visst är det väl fint, och det faktum att jag är verkligen gillar Barbapappa.
Jag fick faktiskt förklädet av mamma, jag fick även två jättefina grytlappar med Barbapappa på.
Tack snälla mamma dom är jättefina =) =) =)

Sen hittade jag jättefina julgranspynt, jag hade egentligen velat ha ett exemplar av varje men det fick räcka med förklädet & grytlapparna sa mamma.


När vi var på Ica Maxi så fick jag äran att köra Hello Kittys bil......

........roligt, roligt =)
Gårdagens shoppingrunda var jätteroligt men dagen idag har inte varit lika rolig. När man lägger sig sent på kvällen och stiger upp tidigt så blr man trött och verkligheten kommer i fatt en. Dagen idag har varit jobbig då jag har varit arg, glad, ledsen och framförallt TRÖTT.
För första gången på flera dagar så somnade jag i min säng ikväll redan kl 19:20. Mamma och pappa har haft en riktig tv-kväll utan att ha en lagom trött treårig ella som oxå vill se på tv.
Imorgon em skall mamma och jag till mormor & morfar och klä granen.....det skall bli jättekul =)
Tjingeling
ELLA

1 kommentar:

Farmor sa...

Hej! TACK snälla Ella för dels en fin teckning samt födelsedagskort och julkort som var från Dig och Din mamma och pappa, farmor tyckte korten var sååå fina! Oj så mycket roligt Du gjort sedan vi pratats vid på telefon? Varit lucia på dagis och klätt julgranen både hemma och hos mormor. På julafton kommer Emma och klär julgranen hos oss tills Du kommer på juldagen, Välkommen då! Kram från farmor