måndag 13 december 2010

Lekstund =)

Idag har Olle & Hugo med mammor varit på besök. Det var jättelängesen vi träffades alla tre samtidigt.

Först blev det fika med egengjorda lussebullar & pepparkakor, Olles mamma Linda hade med sig nougatkakor som var såååå goda.

Men roligast av allt är ju att leka och stoja som bara vi barn kan =)

Här är det lek på hög nivå.


Jag har haft svårt att komma till ro och sova på kvällarna en period och mamma och pappa blir snart gråhåriga (säger dom i allafall)på detta fenomen som uppstått. Har jag riktigt svårt att somna så brukar jag vilja ligga i mamma & pappas säng vilket jag får då. Då brukar det se ut så här:



Nu har jag inte tid att skriva mera då jag skall på luciafirande på dagis. Mormor skall få följa med idag för pappa jobbar, eftersom kusin Saga går på samma avdelning så tar hon med sig morfar. det tror jag dom uppskattar mycket.
Fortsatt glad Lucia på er allesammans
Kram Kram
ELLA

2 kommentarer:

Nina sa...

Tack för idag (också) Alltid roligt att ses och skönt att barnen får leka lite, skönt nu när de leker ganska sams iallafall =)
kram Nina

Unknown sa...

Kommentarer önskas alltså: Pappa brukar offra sig på att lägga sig tidigt. Pappa börjar vara VÄLDIGT utvilad nu!