lördag 25 december 2010

Julafton :)

Så var då julafton äntligen här.....som vi barn har längtat. Dagen till ära passade jag på att vakna extra tidigt, redan kl 06:15. Mamma och pappa ville nog sova en stund till men så blev det inte dagen till ära.

Vi började dagen med att öppna paketen i min julstrumpa......

......Hello Kitty som man kan klä av och på olika klänningar.


Så kom då äntligen Farbrorn med det stora T´t.....just det TOMTEN......

.......det var tre förväntansfulla barn som hälsade tomten välkommen.......

......det tog inte lång tid innan paketöppningen var igång för fullt......



...Tomten fick såklart kramar för alla fina julklapparna som barnen fick.....



......summa summaro så flöt julafton på bra och vi hade jättetrevligt.

Men den bästa julklappen var nog Molly Mus tygboken som jag fick av mina kusiner Lowe & Saga.


nu är julafton över för denna gång och idag tar vi oss en tur till Strängnäs till farmor & Sven och där blir vi nog kvar ett par dagar.
En fortsatt trevlig julhelg önskar jag er alla
Kram kram
ELLA

Inga kommentarer: